Батьківські збори 25.01.22. Поради батькам "Здоров’я дитини"

Олена Любченко запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

Тема: батьківські збори

Час: 25 січня 2022 18:30 

Підключитись до конференції Zoom

https://us04web.zoom.us/j/76844036634?pwd=2CrQ9Fh4pq6-ODnq50mYX0rzj5C72b.1

Ідентифікатор конференції: 768 4403 6634

Код доступу: 252022

Поради батькам "Здоров’я дитини"

Немає в людини більшої цінності, як здоров’я. Слово «здоров’я» супроводжує дитину від її народження. Навіть не знаючи, що воно означає, кожний малюк скаже: «Я здоровий, якщо не хворію».

Правильне харчування, заняття спортом стимулюють імунну систему, яка рятує від інфекцій.

Щоб запобігти виникненню захворювань потрібно, щоб дитина проводила на свіжому повітрі хоча б 1,5 -2 години на день.

Наголошувати регулярно мити руки з милом.

Харчування дитини має бути правильним. Слід віддавати перевагу здоровій їжі, з достатнім вмістом вітамінів і мінералів. Зима – період гострої нестачі вітамінів. Постарайтеся ввести в раціон дитини якомога більше овочів і фруктів.

Головне – не відправляйте дитину на заняття, якщо у неї з’явилися перші симптоми ГРВІ чи, навпаки – це захворювання вилікуване не повністю: так ви збережете здоров’я не тільки власної дитини, а і багатьох інших.